بررسی ابعاد فساد بانکی اخیر در مراحل نهائی/ ارائه گزارش هفته آینده
خبرنگار فراری

 عضو کمیسیون اصل 90 در گفت‌وگو با فارس خبر داد

بررسی ابعاد فساد بانکی اخیر در مراحل نهائی/ ارائه گزارش هفته آینده

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 با اشاره به اینکه کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال بررسی موضوع فساد بانکی اخیر است، گفت: در صورت توافق اعضاء هفته آینده جلسه‌ای در این خصوص برگزار خواهیم کرد.

فاضل موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»، در خصوص تشکیل جلسه کمیسیون اصل 90 برای بررسی ابعاد اختلاس اخیر در سیستم بانکی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال بررسی موضوع مذکور است و تا جایی که بنده اطلاع دارم این مطالعات در مراحل نهایی قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه احتمالاً اوایل هفته آینده تصمیم نهایی کمیته مشخص و اعلام خواهد شد، افزود: در جلسات کمیته مذکور تا حدودی سئوالات و ابهامات اعضاء برطرف شده است.
به گفته وی البته کمیسیون اصل 90 در صورت توافق اعضاء یک شنبه آینده جلسه‌ای در این خصوص برگزار خواهد کرد.
موسوی اضافه کرد: برگزاری جلسه روز یک شنبه کمیسیون 90 مجلس شورای اسلامی به توافق اعضاء بستگی دارد که به عقیده بنده به احتمال زیاد اعضاء رأی مثبت خواهند داد. 
به گزارش فارس پیش از این یک عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز مسائل بانک‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری را از جمله مباحث این ستاد عنوان کرده بود البته وی معتقد است تصمیم‌گیری‌های نهایی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به هفته‌های آتی موکول شده است. 
به اعتقاد اعضاء ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای آنکه مشخص شود تا چه حد به فرمان 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری در ستاد توجه شده مصوباتی مطرح است که در حال حاضر موانع اجرای آنان در دست بررسی است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.